Opskriftindex

søndag den 3. marts 2013

Selvforkælelse på en højhellig søndag



Jeg har været alene hjemme denne weekend, og for en gangs skyld skulle jeg ikke nå noget - jeg skulle ikke nå at sy fastelavnskostumer færdige, jeg skulle ikke nå at gøre rent inden fødselsdag - og det skulle nydes.
Derfor var målet for denne weekend at lave lige præcis det, jeg havde lyst til at lave! og det var ikke meget ;)

Her i dag søndag, har der jo været stålende solskin og hvis der er noget som kan gøre mig glad i låget, ja så er det da sol og de første forårstegn.
Dagen startede ud med en god omgang Funktionel træning i Fitness DK, derefter hjem og få noget meget sen morgenmad.
Jeg havde lyst til noget virkeligt lækkert morgenmad og forkælede mig selv lidt med pandekager fyldt med hindbærskum, kakaonibs og lidt 70% chokolade.
Det var ren selvforkælelse!
Resten af dagen blev så tilbragt på sofaen i selskab med Zulus "Sons of anarchy" maraton.
Så selvom vejret ikke blev nydt udenfor, var dagen nu skøn alligevel.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar